Rozwiązania w zakresie układu recyrkulacji spalin (EGR)
Odpowiedzialne za recyrkulację spalin
Układ recyrkulacji spalin (EGR) to system ograniczający emisje tlenku azotu (NOx) w silnikach spalinowych.
Zawór EGR recyrkuluje część spalin, wprowadzając je z powrotem do układu dolotowego, a tym samym do komory spalania.
W efekcie zawartość tlenu w mieszance paliwowo-powietrznej jest ograniczona. Dzięki temu temperatura spalania jest obniżana, a stężenie tlenku azotu (NOx) w spalinach znacznie spada.
Wybierz najwyższej jakości części do układów recyrkulacji spalin. Nasza oferta obejmuje zawory, kompletne moduły oraz chłodnice EGR
Rozwiązanie Nissens
-
Gama i dostępność
Atrakcyjna początkowa gama produktów obejmująca najbardziej popularne modele samochodów spełniających normy Euro 4 i Euro 5.
Zawory EGR sterowane pneumatycznie i elektromagnetycznie.
-
Niezawodność i bezpieczeństwo
Aby zapewnić prawidłowe dopasowanie i działanie, wszystkie zawory EGR firmy Nissens poddano kompleksowym testom obejmującym najbardziej kluczowe funkcje.
Proces recyrkulacji spalin jest harmonijny, co gwarantuje niezawodność procesu spalania, a tym samym prawidłowe emisje spalin.
-
Łatwa obsługa
Brak opłat, brak należności, brak zwrotów starych jednostek.
Kompletne, fabrycznie nowe zawory EGR!
Zalety produktów Nissens
-
Łatwa instalacja
Opakowanie zawiera zestaw odpowiednich uszczelek o jakości zgodnej z OE.
Doskonale pasuje do układu silnika i powiązanych elementów łączących. Pełna kompatybilność z systemami pojazdu.
-
Udowodniona niezawodność
Najwyższa jakość i uznane w branży materiały naszych kompleksowo przebadanych zaworów EGR to tylko kilka z cech, które zapewniają ich długie i niezawodne działanie w ekstremalnych warunkach, jakie powodowane są przez proces spalania i gorące spaliny.
-
Solidna konstrukcja
Kluczowe komponenty wykonane ze stopów o wysokiej zawartości niklu, zapewniające doskonałą odporność cieplną i trwałość w ekstremalnych temperaturach.
Informacje techniczne
Zawory EGR działają w ekstremalnych zakresach temperatur spalin. Najczęstsze problemy z EGR wiążą się z nieodpowiednią jakością spalin i powiązanych systemów.
Nadmierne tworzenie się węgla/sadzy wewnątrz zaworu EGR to jedna z najczęstszych przyczyn jego usterek. Nadmierne zużycie oleju, a tym samym zanieczyszczenie procesu spalania, nieprawidłowa wentylacja skrzyni korbowej, usterki turbosprężarki, niewłaściwe paliwo i/lub nieprawidłowy wtrysk paliwa mogą prowadzić do nadmiernego zanieczyszczenia węglem, nawarstwiania się sadzy i ograniczenia zakresu otwierania/zamykania zaworu.
W dłuższej perspektywie na działanie zaworu EGR mogą również niekorzystnie wpływać specyficzne style jazdy (np. wyłącznie jazda na krótkich dystansach).
Nieprawidłowo działający zawór EGR zaburza proces spalania i powoduje dławienie się silnika/nieregularną pracę na biegu jałowym, co zazwyczaj można wykryć na podstawie komunikatów o usterkach silnika zarejestrowanych przez ECU.